Un produs Blogger.

Craciun Emo | Liceul "Lucian Blaga" Cluj

Publicat de 2doR vineri, 9 ianuarie 2009






Despre "Craciunul Multicultural" :

Împreună cu dirigintele lor, elevii pregătesc o scenetă care să reprezinte sărbătoarea Crăciunului în diferite locuri ale lumii sau în culturi prezente pe mapamond. Pregătirile încep cu două săptămâni înainte, când elevii încep să cumpere piesele de decor şi să îşi confecţioneze costumaţiile. Clasa este decorată cu o zi înainte de eveniment, când elevii rămân după ore şi muncesc din greu ca să impresioneze juriul. Anul acesta, teme abordate au fost dintre cele mai diferite.

Clasa a X - a B - Craciunul "EMO" : 

Cum ne-a venit ideea? 

La ora de dirigenţie: când se discuta aprins pe aceasta temă (n.r Ce sa facem pentru Craciunul Multicultural? ) mi-am adus aminte de melodia despre emo (Ali Star - Anti Emo) , si in timp ce ma gandeam la versuri, colegul meu de banca, Mr. Nădă, a spus "Craciunul Emo"! Dupa o discutie ca intre colegi (de banca) am facut publica ideea.

Eu: "Zi lui Pogă sa facem Craciunul Emo" :D

Herlea T catre Vlad P: "O zis Tudor sa facem Craciun Emo"

Vlad P: "Auzi Pogă ce o zis Tudor, sa facem Craciunul Emo"

....apoi "turnul de control" catre toata clasa "HAI SA FACEM CRACIUNUL EMO" si asta a ramas :))


Last edit (10 ian. 09 , 19:04) :  datorita amenintarilor primite, din frica unor persoane de a nu ma imbogati peste noapte de la o  idee banala, am fost nevoit sa modific acest post! Sorry man, eu nu te-am auzit ca ai spus primul! WTF? Ce conteaza? 

    Videoclipul saptamanii